sobota, 21 czerwca 2014

WAŻNE, PRZECZYTAJ! "GDZIE JEST ROZDZIAŁ?! DLACZEGO NIE DODAŁAŚ NOWEGO ROZDZIAŁU ;C?!?!?"

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Wam! 


Heey! 

Nie będę Was po raz setny przepraszać, choć powinnam klękać na kolanach i błagać o przebaczenie. Jest mi strasznie głupio, że zaniedbałam blogi, a przybyło was już tyle, że hoho! I WCIĄŻ PRZYBYWA! Na wszystkich moich blogach was przybywa, noo, może z wyjątkiem jednego ;c Postaram się podciągnąć z rozdziałami, bo przez ten czas nie obijałam się, a raczej pisałam. Poprawiłam się(chyba) i być może coś tam zobaczycie czytając. Dobrą informacją, z jaką do was po takiej długiej przerwie przychodzę, to to, że daję wam znać iż Szanowna pani Lauren żyję (szok, prawda? :o) i że nie zawiesza blogów. Zdała matematykę i w szkolę ma luz, przez co rozdziały na blogach powinny za niedługo się pojawić. Bardzo lubię tego bloga. TO JEDYNY BLOG, którego fabułę napisałam w ZESZYCIE, na lekcji religii. :D Więc brawa dla mnie i dla was że to czytacie. JESTEM OGROMNIE ZASKOCZONA, bo blog pnie się w górę szybciej niż przypuszczałam i szybciej, niż mój pierwszy. Jestem mega szczęśliwa :D Kooooocham was jak Klausa kocha Caroline! <3 Jesteście wspaniali. Co do planu Klausa....Cóż, myślałam że w już trzecim czy czwartym rozdziale będzie +18, ale tak to pociągnęłam, że historia wydaję się iść tak: "OO! Ona jest ładna, jestem pierwotnym wampirem, wkrótce hybrydą, zaciągnę ją do łóżka bo jest piękna i wyjątkowa, będzie robić to co jej każę, aby poprawić oceny....ALE NIE! ONA JEST WYJĄTKOWA NIE MOGĘ JEJ TEGO ZROBIĆ, nie jestem AŻ takim potworem, chyba coś do niej zaczynam czuć, ale wciąż chcę ją w łóżku, ale dopiero wtedy gdy ona też coś do mnie poczuję.."
I to mi się nie podoba. Nie tak miało być. Miało być tak: "Jestem Klaus Mikaelson, pierwotny wampir bez uczuć, psychopata i tak dalej, Caroline jest piękna, mam zamiar zrobić z niej nałożnice, dopóki nie złamię klątwy słońca i księżyca." - COŚ W TEN DESEŃ. 
ALE NIE! ;-; I mam dylemat. Jak mam pisać? W którą "stronę" to ma pójść? Osobiście wolę to drugą opcje/stronę/nieważne, ale do Was należy decyzja. Chyba że na coś wpadnę i sama wybiorę, ale teraz wybór należy do was. PISZCIE W KOMENTARZACH.


DODATKOWO ZROBIĘ ANKIETĘ, ALBO POSTARAM SIĘ ZROBIĆ! LICZĘ NA WASZE KOMENTARZE, AND DYSKUSJE, ABYM WIEDZIAŁA CO MAM ROBIĆ/WYBRAĆ. :)

17 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ta pierwsza opcja jest o niebo lepsza <3 Klaus mógłby ukrywać to co czuje do Caroline pod maską złości, władczości, wrogości (nie wiem czy dobrze to ujęłam). Ta postrzegałaby go tak jak on chciał być postrzegany czyli tego złego. Jednak później w pewnej chwili byłby taki moment wyboru. Klaus musiałby wybrać między Caroline a jego hmm...ego(?). Pytanie czy dobrze wybierze. Pamiętaj, że to tylko moja opinia na ten temat. Możesz się do niej odnieść lub nie. Masz w końcu wielu fanów, którzy czytają twojego bloga i go kochają. Myślę, że powinnaś poczekać na ich opinie :3
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga opcja lepsza ;D uwielbiam takiego pozbawionego człowieczeństwa Klausa, psychopatę, jest wg mnie dużo lepszy niż taki potulny, kochający Klaus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie opcja druga! Pomyślmy... Klaus, który bije się z własnymi myślami i z własnym sobą, czy zrobić krzywdę, bo w końcu Caroline jest cholernie wyjątkowa? Naah, było setki razy. Za to Klaus, który nie oszczędza Care, to jest coś co rzadko można spotkać na blogach o Klaroline, prawda? :D Tylko mówię. Niefajnie jeśli Klaus znowu stałby się ciepłą kluchą bez krzty jego starego "ja". Oczywiście, każdy może mieć inne zdanie. :p
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga opcja zdecydowanie :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga opcja ! Ale to by znaczyło ze klaus uzyje hipnozy na caroline, czy zrobi to pomimo jej protestów, czy caroline sama ulegnie ?? Nie wazne ale ma byc 2 opcja

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga opcja zdecydowanie :) zawsze pod koniec można przejść z niej w opcje pierwszą, kiedy to Klaus zrozumie że jest zakochany itd :) Tak w ogóle to bardzo mi się podoba Twój blog, więc bardzo proszę pisz, pisz, pisz!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga opcja ;) Klaus jest zly, ale takiego go lubie. Oczywiscie nie mam nic przeciwko jak Klaus jest ,,grzeczny'', ale ten grozny jest bardziej pociagajacy :) wiem, zboczeniec ze mnie :D
    Czekam na next i na dobra sprawe masz czas do wtorka nocy lub srody(wracam z wycieczki) :D weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje są kurzące
    Pierwsze propozycje jest dobra pod względem tego że wkrótce moze byś scena +18 i to moze nie jedna
    Druga jest też dobra z tego powodu , że jego miłość do Caroline moze ożyć i moze stać sie lepszy
    ale druga propozycja już tyle razy była w opowiadaniach , że bym wolała pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę zdecydowanie tego złego Klausa. Ten dobry Klaus już niejeden raz był w serialu i w setkach blogów . Jestem ciekawa co wyniknie z tego złego Klausa. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, czekam na kolejne rozdzialiki, bo jestem ciekawa,co masz zamiar z nimi zrobić chociaż widzę, że sama nie jesteś pewna :)
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:
    http://klaus-mikaelson-opowiadanie.blogspot.com
    liczę na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:> Cokolwiek byś nie napisała i tak będzie super - na pewno. Już się baaardzo stęskniłam za Twoimi opowiadaniami ;* Ale jeśli też mam wybierać to zdecydowanie opcja druga! :> Pozdrawiam serdecznie i czekam (tak jak wszyscy Twoi wierni czytelnicy) na dalszy ciąg:>
    Magenta
    klaroline-love.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Według mnie druga opcja jest o niebo lepsza. Uwielbiam złego i nieczułego Klausa. Jednak mam nadzieję, że z czasem zrozumiał by, że do Caroline czuje coś więcej. Mam nadzieję, że szybko się zdecydujesz i opublikujesz nowy rozdział.
    Pozdrawiam i życzę dużo weny :)
    Zapraszam na nowy rozdział: sostaywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :)
    Jak najbardziej wybieram opcję tego złego Klausa.Natychmiast dodawaj nowy rozdział. Już nie mogę się doczekać :D
    Zapraszam na nowy rozdział .
    klaroline-na-zawsze-razem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróciłam po długiej przerwie do mojego opowiadanie o Katherine Pierce i zapraszam serdecznie na nowy rozdział:
    http://katherine-pierce-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy dodasz nowy

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon