wtorek, 15 lipca 2014

NR na This kind of love never dies :)


ZAPRASZAM NA NOWY ROZDZIAŁ! 


10 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz na tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej na: http://klaroline-fanfic.blogspot.com/2014/07/liebster-award_31.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy rozdzial na tym blogu???

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowy na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzasz jeszcze piasc tego bloga???

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nowe rozdzialy??

    OdpowiedzUsuń
  7. Snilo mi sie ze dodalas rozdzial. Szkoda ze nie mam proroczych snow.
    Kiedy nowy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  8. JEST MI BARDZO PRZYKRO ALE JUZ STRACILAM NADZIEJE ZE DODASZ JESZCZE JAKIS ROZDZIAL:-((

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie, blog trochę podobny do tego ponieważ akcja toczy się na studiach , a Klaus jest nauczycielem :)
    http://klaroline-na-zawsze-razem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest mi naprawde przykro ze robisz nas za ch.ja najpierw piszesz ze wracasz na poczatku sierpnia potem ze na koniec a jest juz wrzesien i nic zadnej notki kompletnie nic:-( Szkoda bo bardzo fajnie zapowiadal sie ten blok;-//

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon